Kva tilbyr vi?

Klinikk Nupen AS er spesialist på muskel- og skjelettsystemet, og kan hjelpe ved dei fleste plager her.
Om naudsynt kan vi rekvirere både MR, røntgen samt henvise vidare til spesialistsystemet. Vi sjukmelder også ved behov.
Vi er primærkontakt i helsevesenet. Det betyr at du ikkje treng tilvising frå lege før du tek kontakt med oss. Du har likevel vanleg trygderefusjon. Vi har avtale med Helfo.

I tillegg har vi formell osteopatikompetanse, som betyr at vi kan hjelpe med funksjonsproblem i øvrige kroppssystem - eksempelvis funksjonelle fordøyelsesplager, menssmerter og ymse smertetilstandar.
Kombinasjonen manuellterapi og osteopati er ofte effektiv; -noko som medfører færre behandlingar totalt, og dermed lavare økonomisk belastning for brukaren.
Vi har også kunnskap og erfaring i undersøking og behandling av barn og spedbarn, og kan hjelpe ved funksjonelle problem som kolikk, uro, motoriske avvik og søvnproblem.

Vi behandlar

• Nakke-, skulder- og armsmerter
  • Hodepine og migrene
  • Rygg- og hoftesmerter
  • Bekkenløsning
  • Svimmelheit
  • Nummenheit i bein og armar
  • Kolikk, uro og søvnproblem hos barn
  • Funksjonelle fordøyelsesproblem
  • Idrettsskader

Om manuellterapi

Manuellterapi handlar om å diagnostisere, informere og ikkje minst behandle plager og funksjonsproblem i muskel- og skjelettsystemet.
Les meir om manuellterapi her.

Om osteopati

Osteopaten går i dybden for å finne årsaka til problemet, som ikke alltid er der symptom og smerter viser seg.
Les mer om Osteopati her